Sunday 1 February 2015

Permulaan

Alhamdulillah, setelah berhempas pulas melawan malas dalam diri tercipta akhirnya satu blog yang ditulis oleh seorang Rakif.

Tujuan utama blog ini dihasilkan adalah untuk memudahkan pelajar tahun 3 Taqwa Sungai Kelambu merujuk kembali apa yang sudah dipelajari sewaktu di sekolah disamping mendedahkan kepada mereka tentang faedah teknologi.

Kenapa nama blog "nak rajin"? sebabnya saya nak semua pengunjung yang berkunjung ke blog ni termotivasi dengan perkataan RAJIN termasuk la pemilik blog ni. Malas merupakan penyakit yang paling berbahaya bagi saya setakat ni.

Untuk pengetahuan semua,saya akan cuba akan update blog ini setiap minggu dan istimewa pada minggu ini saya akan cuba update semua pelajaran yang saya ajar pada bulan Januari 2015 lepas. Sepatutnya blog ni kena wujud pada awal tahun lagi tapi disebabkan saya dijangkiti virus MALAS, ini lah jadinya.

Jadi diharapkan blog ini akan memberi manfaat kepada semua pengunjung. Kalau ada soalan atau kesalahan boleh terus komen ye.

Tak sangka seorang Rakif mampu menaip sepanjang ni.

3 comments:

  1. Wahh bagusnya..tahniah..moga usaha rakif rajin ini memberi manfaat pd smua yg membaca:))

    ReplyDelete
  2. insyaallah bagus2..teruskan

    ReplyDelete